luni, 18 mai 2015

Spaghetti con spianata picante e verdure

Si din nou,gastronomia italiana..nu doar pt ca imi place f. mult,ci pt ca arta culinara italiana este printre cele mai rafinate si variate din Europa....de la aromele picante din zona Napoli si Calabria,mancarurile cu sos pesto din Liguria pana la branzeturile si risotto-urile din Alpii italieni sau pizza si renumitele paste, bucataria italiana abunda de culoarea si savoarea Mediteranei si prospetimea Alpilor..

Cum intr-o alta viata cred ca am avut inclinatii artistice,am descoperit azi un nou magazin cu produse aduse chiar de la mama lor de acasa din Italia..am luat cateva care mi-au facut cu ochiul;)


Ingrediente:spaghetti,salam picant italian,rosii proaspete/rosii maruntite in suc propriu/sos de rosii cu ciuperci,verdeatza,ulei de masline,ceapa verde,3-4 catei de usturoi,busuioc proaspat sau uscat,parmezan

Se pun pastele la fiert,conform indicatiilor de pe fiecare pachet.
Intr-o tigaie,se pune o lingura de ulei de masline,se adauga ceapa verde tocata marunt,usturoiul taiat felii,rosiile taiate felii,si salamul taiat in patrate mari;se lasa la calit 2-3 minute,apoi se adauga sosul de rosii cu ciuperci sau 1/2 cutie de rosii maruntite in suc propriu

Se lasa la foc mic 5 minute;cand pastele sunt aproape fierte,se scot si se adauga peste sosul din tigaie pt ultimele 2-3 min si se mai adauga putina apa daca sosul a scazut prea mult;se serveste cu verdeatza proaspata din abundenta












si parmezan!!!

Este putin picant dar extrem de gustos!!
Buon appetito;)!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu