marți, 28 octombrie 2014

Calamari cu sos teriyaki

Calamari cu sos teriyaki Ingrediente:10-15calamari mărime medie întregi proaspeți de pe gheata ,ulei de măsline,sos de chilli,Sos Teriyaki Marinade-Blue Dragon se pot cumpara din Auchan) Se curată calamarii,se pun in tigaie in uleiul de măsline încins peste care se toarnă o lingurița de sos de chilii si una de sos teriyaki Cantitatea de sos poate varia de la o portie la alta sau dupa gust,eu de ex pun mai mult sos de chili,ideea e sa fie un sos scurt(eu nu am găsit pe net reteta ci pur si simplu am mancat undeva si m-am gândit cum sa Reproduc gustul acela) Sare se adaugă la urma,deoarece sosurile au deja sare in Compoziție .. Se lasa in tigaie la foc mare amestecând des cam10 min. Se servesc cu orez simplu,sau cu legume Pofta buna !:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu